27F · Poema de Martín Niemöller

27f-faldons-def

Durant la concentració, l’ANC – Terrassa per la Independencia ha llegit el següent poema de Martin Niemöller:

 

Quan els nazis van venir a buscar els comunistes,

vaig guardar silenci,

perquè jo no era comunista,

Quan van empresonar els socialdemòcrates,

vaig guardar silenci,

perquè jo no era socialdemòcrata,

Quan van venir a buscar els sindicalistes,

no vaig protestar,

perquè jo no era sindicalista,

Quan van venir a buscar els jueus,

no vaig protestar,

perquè jo no era jueu,

Quan van venir a buscar-me,

no hi havia ningú més que poguera protestar.

 

Martin Niemöller

 

Anuncis

Deixa un comentari

